Asena06 merhaba benm adetlerim duzenliydi bi ay baktim olmadim 1-2gun derkn 6gun bekledim kesin hamileyim dedm testde cikmadi sokaga cikma yasagi oldugu icn dr gidememisdm sonra 7ci gunun sabahi adet oldum ne oluyor die dr gittm ogun yasak bitmisdi ve kist cikti 😫okadar kotu oldumki agladim kimseyle konusmadim ve sonra 2 ay sonra yine aynisi korktm test yapmaya yine kisttr die arkadasm dayanamayip o yaptirdi ve sukurler olsn hamileymism 🥰
biraz uzun oldu ama demek istedgm hemn umudlanmayn hayal kirikligi oluyor ve Allahin izniyle ins hamilesinzdir ummadignz anda geliyor ☺️