mervoss Nurdan_flz1 valla mustelanın sadecee bebek için setini aldım göğüs kremi olarak lansinoh aldım ☹️
Nurdan_flz1 mervoss bende ilk lansinoh düşündüm aslında fiyatlarda çok fark yok ama bunu yıkamadanda emzirebiliyormuşsun içeriği doğalmış o beni cezbetti inşallah işe yarar :(
Nurdan_flz1 Selo39 genelde lansinoh kullanılıyor ama bu mustela direkt yıkamadan emzirebiliyormuşsun o bakımdan aldım inş işede yarar
Nurdan_flz1 Merdaaal34 aa gerçekten mi çok çok sevindim emzirmeye başladığınızda mı kullandınız yoksa öncesinde mi pazartesi doğumum var ben bugünden başladım ama
Merdaaal34 Nurdan_flz1 yok ben daha doğum yapmadım ama şimdiden çatlak gibi oldu ucu hassasiyet sızı oldu onu sürüyorum hemen geçirdi
MinnakLiva göğüs kremlerinin hiçbirinden tam anlamıyla memnun kalmadım, gümüş kapak kullanana kadar hep yaraydı meme uclarım, gümüş kapak tavsiye ederim
SeHer1909 18 günlük bebeğim var her emzirme sonrası lansinoh sürüp avent kalkanı kapatıyorum. Henüz yarık çatlak yok 1.haftada azıcık olacak gibi oldu ama cok cabuk toplandı.
bkaya Lansinoh içerisinde lanolin var diye pek tavsiye edilmiyor içerik nedeniyle mustela tercih ettim henüz kullanmadım ama forumlarda vs hep önerilenler arasındaydı .