7 hafta 5 günlük hamileyim ama midem çok ağrıyor ve midem de yanma var. Ara ara bulantı geliyor. Ama kusma hiç yok çok halsizim. Doktoruma söyledim prilam dr başlayalım dedi. Ama onu da bulantı kusma için veriliyorlarmış benim asıl şikayetim o değil ki. Kullanmam da bir sakınca var mıdır