Elifcee25 Merhaba hamileyken apandist sorunu yaşayan var mı? Birden bire sağ kasığımda şiddetli bir ağrı başladı dokdora gittim bebekte sorun yok bnimle alakalı bi durum ama ameliyatsz caresi yokmuş. Yaşayan,tecrübesi olan var mı?