Emineslh Yarın detaylıya giricem sizce bebek hareketli olsun diye yemelimiyim bazıları yeme yüzü net çıkmıyor çok hareket ediyor diyor kimiside çikolata ye diyor ne yapmam lazım
NaimeYilmaz Emineslh kim dıyor 🙄 ben 2 tane cıkolatalı kek yedım detaylıdan 15 dk once manken gıbı pozlar verdı oğlusum 🙈
Buketali Emineslh bence de yemeyin çok hareketli oluyor zaten ve herşey görülmüyor bizim kalp odacıklarından biri görünmedi öldük korkudan sağlıklı haberler alırsınız inşallah
Busrasahinbas Emineslh ben her kontrole gıttığımde içeri girmeden 1 parça çikolata yeyip öyle kontrole gırıyorum hiç sıkıntı olmadı her turlu heryerini gördük şükür
Emineslh NaimeYilmaz yaaaa 🙈🙈 benimkide versin öyle pozlar çok merak ediyorum hayal kuruyorum nasıl acaba diye ne şanslısınız maşallah ❤
NaimeYilmaz Emineslh inşallah. Doktorunuz ve goruntu yakalayan ıyıyse guzel pozlar cıkıyor zaten emın olun 😊
Elifblr Biraz da bebeğin pozisyonuyla alakalı ben de yedim çok hareketliydi ama arkası dönüktü bi türlü yüzünü göremedik kıpır kıpır poposunu izledik 😂😂 bitane normal çikolata yiyip gidin fazla abartmadan inşallah yüzünü döner 😊