Minikbebegim1 Korkma hiç. Ben ilk 3 ay yataktan kalkamayacağım bir gribe yakalandım. Burun spreyi, öksürük şurubu vs. kesinlikle yasak olduğu için eşim bana sık sık meyve yediriyordu. Su bile midemi bulandırıyordu. Çok afedersin ne yesem kusuyordum. Geceleri burnum komple tıkanıyordu ağlayarak uyanıyordum. Tek dostum nane limondu. Ondan daha iyi gelen hiçbir şey olmadı o dönem.