Lamelif Kızlar kudak yapacak mısınız bebeklerinizi? Battaniyeler aldım ama öyle kundak yapabileceğim yada sıkıca sarabileceğim bir battaniyeyem yok. Bu konuda fikirleri bekliyorum?
DeryaKaragc Lamelif bende yapcam canım ama yarım kundak uykularındayken elini kolunu hareket ettirince korkup uyanıyor yavrucaklar 😊 müslin battaniyeyle kundak yapabilirsin bence
EbruHafsa Lamelif ben yapmicam korkuyorum Bir kac kötü seyler duymustum. Tabi herkes kendi bilmesi lazim
seymaveminik Ben de yapmayı düşünüyorum canım.oyle sımsıkı değil ama uyurken elini kolunu oynatıp kendini uyandırmayacak kadar yapicam.kayinvalidem bir tane kundak işletmiş birkaç tane de muslin battaniye almayı düşünüyorum.bakalim artık🙂
PinarOmurAvcioglu Ben woombie kundak aldim.Hakkinda cok guzel seyler okudul deneyip gorecegiz.Yalniz kundaklamanin bircok faydasi var.Bebek anne karnindaki guveni hissederek ve hem de yuzunu cizmeden daha rahat uykuya geciyormus 😊😊
RabiaKtkc Lamelif en güzeli penye canim bu arada 3 cocugumuda kundakladım hem uykuları düzenli oluyo hemde elleri ayakları rahat durduğu icin rahat emziriliyo 😉😉😉
Mine Kızlar bende kundak yaparım sadece kollarına dedim ama farkettik ki hiç sevmiyor ağlıyor sürekli hala yapınca ağlıyor iki buçuk aylık yani hastanede sadece kundak oldu 🤣
Ozak Tam kundak yapmayı düşünmüyorum doğum temmuzun ortasında olacağı için bebeğimi haşlamaya niyetim yok 😊 muslin bez aldım yaparsam yarim kundak yapacağım
Snur94 Lamelif ben sadece uyurken rahat olsun diye yapacağım e bebekte inçe battaniyeler var ona olur bundan kundak demişlerdi büyükler indirimli fiyatı 20 liraydı fikir olursa