Canım bana kalırsa senin bebeginde gayet sağlıklıdır hiç kafana takipte üzülme derim.ben kendime o aptallığı yaptım 1 ay zehir ettim hamileligimi kendime hep kesin gözüyle baktım çunkü cok yakin zamanda birde kimyasal gebelik gecirmiştim oda kromozom bozuklugundan kaynaklı oluyormuş. 1 ay sonrada bu gebeligim gerçekleşti.down sendromu riski cikınca stresten üzüntüden ne yediysem afedersin kustum benim genelde hep öyle migdeme vurur üzüntü korku stres.ne bebegime yogunlasabildim ne doğru düzgün beslenebildim.kahrettim kendimi ama allahıma sığındım hep dua ettim gözyaşları içinde.aldirmayacaktim elbette ama onun geleceğini düşündüm hep nasıl başa çıkarım nasıl korurum nasıl yetebilirim böyle özel bir çocuğa diye.rabbime hamdolsun gayet sağlıklı çıktı. Bence seninki de öyle icini ferah tut.ayrıntılı ultrasonda kesin tanıyı ense kalınlığı ve burun kemiği koyar onlar normalse hiç korkma.