Bugün bir astrolog dinlerken öğrendim bu konuyu. İsme karar veremediniz mesela iki isim arasında kaldınız diyelim iki saksıya aynı miktarda toprak içine aynı çiçeğin tohumlarını ekiyorsunuz ve her gün aynı özenle inanarak onları suluyorsunuz.Bu arada saksıların altına da istediğiniz isimleri yazıyorsunuz hangisi olduğunu bilmeden tabi. Önce hangisi çiçek verirse o isim bebeğiniz ismi oluyor 😃