Bende de şeker çıktı canım. Benimki 187 falan çıkmıştı hatta ilk saatte. Ama doktorum beni çok korkutmadı. Bence senin ki de aşırı bir yüksek değil. Ben emin olmak için 1 hafta diyet uygulayıp tokluk kan şekerime baktırmaya gittim sonrasında. O da normal çıktı çok şükür. Hamileliğimin bitimine kadar beyaz ekmeği hayatımdan çıkardım, kepekli ekmek yiyorum, yine tatlı şeyler de yiyorum ama tadına bakmak gibi daha çok, pirinç falan hepsini attım. Yani kısacası küçük bir diyet uyguluyorum kendi kendime. Ama tabi ki ciddi bir durum bu, doktorum şekerini kontrol etmeyince bebek fazla ve zararlı bir kilo aldığını, bu yüzden 4.500 kilo doğan bebekler gördüğünü söylüyor. Sıkıntı kilosu değil tabi ki ama bebeğe aşırı şeker yüklenince solunum veya akciğer sıkıntıları yaşayıp küvezde yatmak zorunda kalabilirmiş Allah korusun. Eğer doktorun dahiliyeye yönlendirdiyse gidip bir görün. Ama benim doktorum tam emin olmam için tokluk şekerime de bakmayı uygun görmüştü.