Eessrra Kızlar iki dişim birden ağrıyor ve iltihaplılar 5 haftalık hamileyim. Böyle bir sorunla karşılaşan varmı hamileliğinde naptınız lütfen yardım edin
Canan95 Eessrra dişçiye gittim canim ağız gargarası verdi antibiyotik verdi parol verdi mecburen kullandım ama iltihap başka türlü kurumadi. Disinol diye karanfil yağlı çocuklara verilen dis damlası var onu da kullanabilirsin doktor bana sorun olmaz dedi onu da tavsiye etmişti. Ama sarımsak da iltihaba iyi geliyor onu da deneyebilirsin. Çok geçmiş olsun
sherlock_anne Eessrra bende 14 hatalık hamileyim kırık dişim ve diş ağrım var. karanfilli reyhan şerbeti yaptım içiyorum epey uyuşturuyor ve rahatlatıyor ama tabi önce doktora bi gidin, bi işlem zaten yapılmaz ama en azından ilaç veya damla verebilir
Hamissanne Eessrra antibiyotik kullandım inşallah doğumdan sonra dolgu yaptırmayı düşünüyorum ise yaradı çok şükür ağrısını almıştı inşallah ağrımaz daha allah yardımcın olsun kaç gece sabahladım o yüzden
Meriwa Eessrra doktora git canm doktor baksın yapılabilecek bişey varsa yapar yada bekle der zaten antibiyotik veya ilaç kullanman gerekir evdeki çözümler geçirmez bilgin olsun
busra544 Aynıyım bende 6haftalıgım gittim dr hiçbişey ypmıyo 3aydan sonra yapılır diyo deliye döndüm çok kötü karanfil koyuyorum az haffletıyo ama gecmiyo
Happybabyyy Eessrra kesinlikle lavanta yagini kullan. Hakiki mucizee. Bnm 20 lik disim sisti. Yutkunamiyodum bile. Doktor antibiyotik verdi. Kullanmadim. Sirkeli pamuk koydum disime. Sarmisagi kesip sulu kismini koydum disime. Valla gecti😊 lavanta yagini ibrahim saracoglunun sitesinden aldim
Tugbaslan3458 Tuzlu su yapıp evde gargara yapin bekletip tükürün biraz zizliyo ama en azından agrinizi keser
Snglsude Eessrra bende ayni dertteym hamileligmle dis sorunumun ortaya cikmasi facia dis kokleri sizliyor resmen😫
Gmzk8995 Eessrra Gebelik sürecimde hiç yaşamadım simdilik diş ağrısı ama Sarımsak ezip koymayı dene canım çok iyi geliyo
Eessrra Kızlar çok sağolun valla söylediklerinizi denicem olmadı doktora gidicem çok teşekkür ederim ♥️