Canan95 aynen. Benim de eşimin iş yerinde bi pozitif çıktı ve o kişiyle neredeyse 1 gün boyunca eşim dahil 8 9 kişi temasa geçmiş hem de aynı bardaktan su içmeye kadar. Sonra tedbir amaçlı o 8 kişiyi de karantinaya aldılar ama hiçbirinde de bişey çıkmadı çok şükür. Bu dediğim olay da koronanın ilk çıktığı, yoğun olduğu zamanlardı hatta. Biraz enteresan bi durum