Es1 32+6 da bebeğim 2280gr civarı çıktı boyu 45cm .. Ben ise 14 kilo civarı aldım. Zayıf hamile kaldığım için belli değil pek..İştahım çok açık olmasına rağmen çok yemiyorum. Ama baya hareketsizim..Dr normal Doğum yapmak istiyorsan diyet yap bebeğin kilosu fazla diyip duruyor her kontrolde çok ilerdeymiş. 4 kiloyu geçer mi acaba işte o zaman zorunlu sezeryan olurmuş.siz ne dersiniz?
Gizemito Es1 Merhaba, bugün gittim kontrole yaklaşık 10 kilo aldım. Bebeğim 2500 gr civarı 49 cm ileri gidiyoruz. Sezaryen istiyorum en başından inşallah 🌸
DilanDag Es1 canım benimde 32 haftada 2 kiloydu boyuda 45 cm doktorum ileride diye bir yorum yapmadı kilosu iyi dedi…
tugce0606 Es1 39+0 im. 3 gün sonra planlı doğumum olacak. 10 kilo almışım 37.haftada bebeğim 3250 idi şu an bilmiyorum en kotu 3 buçuk doğar
d190516 Es1 35+1 haftalığım oğlum dün 3 kg 49 cmdi bende 7 kilo aldım benimki de sezeryana dönücek gibi ilk doğumum normal olmuştu. 33+2 de 2604 gram 47 cmdi senin bebeğin kilosu normal gibi
Imfromlastnight 33+6 da 2300 47 cm. Bende sezaryen olacağım 17 kilo aldım. Ama boyum çok uzun 1.80 dazla belli etmiyorum dağıldı kilo. Doktorum ne benim kiloma ne de bebeğin kilosuna bir şey demedi. Hatta batma filan oluyo dedikçe dinlen yat diyo:)
Zsahin Es1 30+2 de 1720 gram, 40 cm. Ben 4 kilo aldım☺️ Şekerim sınırda olduğu için beslenmeme dikkat ediyorum kilo almıyorum o yüzden bebek alıyor sadece. Ama son aylarda bende alırım heralde biraz daha😊
Zynp01 Es1 33 de 2350 gr 45,5 cm di doktor bna hiç kilosu fazla filan demedi hatta 2 doktora gidiyorum ikisi de normal dedi
hayalmehlika Bugün gittim tam 32 hafta, kilo 1900 boy 45 cm. Normal dedi bana da. 3 kilo aldım toplamda,( 5 almıştım 2sini geri vermişim 😄)
M_N_R Es1 Yaklaşik 14 kilo aldim.35+5de kontrolum vardi 2400 gram kilosu 42 cm boyu vardi.Doktorum haftasiyla uyumlu demişti.😊Sizin bebiş maşALLAH buyuk olucak qaliba🥰
Sewal35 39+4 deyim bebeğim geçen hafta 38+5 de 3650kg 52 cm di toplamda 13 kg aldım allahtan boydan yırtıyorum sadece göbek var