35.haftaya giriyorum kızlar ve gün içerisinde çok fazla nerdeyse 20 dk arayla sürekli bebeğim hareket halinde hiç durmuyo hareketleriyle uyanıyorum sabah gece 3 lere kadar baskısı bitmek tükenmek bilmiyo🤷🏻♀️😂böyle kasıklarıma doğru da baskı çok fazla başı aşağıya dönmüştü geçen haftaki kontrolde öğrendim.şimdi ağustos sonunda bidaki randevum.suyu fazla demişti erken doğum olabilir demişti doktorum bu hareketlilik baskı doğumla ilgili değildir dimi?herkes son haftalar hareketler azalıyo sığmıyo çocuk diyodu e benimki 24 saat fır dönüyo nerdeyse anlamadım bu işteki terslik ne🤷🏻♀️