Myssr Şuan 22 aylık olan,2018 ekim sonu doğmuş oğluma hiç yorgan kullanmadım. Uyku setinde 1 tane vardı o ayrı.Duruyor öyle.
Yenidoğduğunda normal giydirdim, üstünde de uyku tulumu + battaniye. Bebekler için pamuklu,yumuşak yünlü güzel battaniyeler var hep öyle kullandım.
Debelenip döndüğünden beri owlinin tulumlarını kullanıyoruz.başta torba gibiydi büyüyünce bacak kısımlarını açtım. Bizdekiler owli uyku gurusu 0-36 ay 0,5 tog ve uyku tulumu 2,7 tog olanın 3-4 yaş aldım. 3-4 yaşı bu kış giydirdim, şimdi de 2 yaş olacak ekimde bol bol giyiyor. Ne üşüttü ne grip vs olmadı.