Zeynebcicek Mrb arkadaşlar folik asit kullanımı 3 aymış sanırm şimdi doktor decavit ve gynoferon yazdı bilginiz varmı sizde kullandınız mi bunları özellikle gynoferon değişik geldi yardımcı olurmusunuz lutfen
Agjflgknn Zeynebcicek evet. Ben de kullanıyorum. Decaviti en baştan beri. Demir ilacını da 1 aydır ben de 20. Haftadayım. Biraz kabızlık yapar
Mevaninannesi21 Zeynebcicek Kaç haftalıksın canım ? Bende kullanıyorum hemen hemen 1 ay olacak 11. Haftada başlamıştım
rose90 Zeynebcicek demir olarak onu bana da yazdı fakat prospektusu okuyup kullanmamaya karar verdim doğal bir kan şurubu aldım
insan_insan Haftaya folik asit kullandım 12-18 arası decavit 18.haftada gidince kan ilacına başlayalım dedi son bir haftadır decavit+gynoferon ile devam ediyorum
Dygu21 Zeynebcicek benim de bu gün 13 hafta oldu ferrum ve decavit verdi birini aç birini tok içmemi söyledi Bu gün başladım
Zeynebcicek Dygu21bana da gynoferon yazmış ama acaba kullanmalimiyiz hıc test faln yapmadı tahlil falan
Dygu21 Zeynebcicek bu sabah başladım bi yan etki göremedim ama doktoruma çok güveniyorum herhalde zarar verici bi ilaç vermiceğini düşünüyorumQ
Meryy600 Bende aynı şekilde gynoferro kullanıyorum ama bana hiç iyi gelmedi. Kabızlık yapıyor halsiz yapıyor. Doktora söyledim değiştireceğiz. D vitamini olarak da Coledan verdi o iyi şimdilik
Superisiiiii Meryy600 aynısı bana oldu ben gynoyu bıraktım beni halsiz bıraktı sersem yaptı baya kötü oluyodum bugün başka başladım bu iyi
Mujizam Zeynebcicek evt ben prilam Dr kullaniyodum bir hafta oldu mide bulantım bitmiş şükür artık kullanmıyorum