Merhabalar, benim sizlere bir sorum olacak. Ikinciye hamile olanlar veya tecrubeli olan cok kisi var burada. Benim ilk hamileligim ve cok sukur bir sikinti yasamadim simdiye kadar. Kendim de oldukca sakinim diye dusunuyorum. Ancak soyle bir durum var ben bundan 7 sene once omurilikten bir ameliyat oldum, sonrasinda herhangi bir sorun sikinti yasamadim ama evlilik sonrasi kontrole gittigimde dr dogum seklini etkileyebilecegini, muhtemelen genel anesteziyle sezeryan dogum yapacagimi soylemisti. Sonrasinda ben hamile kalinca o dr devam etmedim kestirip atmis gibi geldi, yasi da 60 ustuydu, ugrasmak istemedi gibi geldi. Sonrasinda Capa’dan ayrilmis bir prof.la basladim ilk kontrole ona belirttigimde, sezeryan daha makul olabilir dedi ama konusmak icin cok erken deyip kestirdi. O da surec ilerledikce konusmayi seven bir doktor, pek yorum yapmiyor, o donemle ilgili konusuyor genel olarak. Dun de ikinci muayenemi devlette uzmanligini almis genc bir doktorda oldum, o da beyin cerrahiden arkadaslarima sorayim demisti, cok zaman gectigi icin sorun yok ama tabi yine de az da olsa risk olabilir demis, kendisi de ben o yuzden sezeryan dusunurum dedi. Hic boyle benzer bir ameliyat gecmisi olan, dogum seklini etkileyen var mi aranizda? Benim tek dusundugum sey bu cunku ya tek secenegim sezeryandir bilirim ama ya doktorlar bastan savmak icin ya da kendilerine kolay olsun diye boyle diyorlarsa. Biraz uzun oldu kusura bakmayin