Merhaba sevgili anneler ben 30. haftamın içersindeyim.yavaş yavaş hazırlıklara başladık tabii ki şimdi pus ette almak gerekiyor ama ayrıca almak yerine bebek arabasının içinde Puset olan modelleri tercih etmek istiyoruz sizin bu konudaki tercihiniz nedir hangi markanınkini aldınız fiyat bilgisi de yazarsanız sevinirim ayrıca memnun musunuz şimdiden yazacak herkese çok teşekkür ederim 🥰