Sevgili anne adayları 6 haftalık gebeyim bugün dr gittim ilk kontrol kalp atışını dinleriz diye . Dr keseyi gördü fakat çok küçük henüz geç döllenme olmuş kalp atışını duyamayız 15 gün sonra gel dedi . Aynı durumu yaşayan varmı dr normal dedi ama ben tereddüt ettim.