Nigarmeylin ara da yemenizin çokta zararı yok yani genel olarak sağlıklı değil ama nefsinizi köreltecek kadar tüketebilirsiniz. Ben bulantım varken ağzıma atıyodum bikaç tane çünkü kesiyodu. Lays in içinde sadece patates tuz ve ayçiçek yağı vardı sanırım hiç yoktan daha az zararlı. Sade olan.