Kızlar 39. Haftamdayım 2 gündür bebeğin hareketleri çok çok az hissediyorum normalde yemek yediğimde falan çok hareketli olurdu hareket ettiğini hissedemiyorum.. Hastahaneye gitmeli miyim sizce? Pazartesi günü doktor kontrolüm var zaten ama hemen gitmeli miyim bilemedim🤦🏼♀️