Merhabalar. 14+1 haftalık hamileyim. Az önce iç çamaşırımda 4-5 parça kahverengimsi leke gördüm. Peçete ile sildiğimde ise top gibi minicik minicik kahverengi kan parçaları geldi peçeteye. İlk kızımda hep kırmızı kanamam olurdu hep düşük riski demişleri.
bu hamileliğimde sorunsuz ilerlerken bir anda bide 14. Haftada görünce endişelendim. Akşam eşim gelince gidicez zaten ama merak haliyle. Bu kahverengi akıntıyı yaşayıp bi sıkıntıyla karşılaşan oldu mı?