Angelada Aise_35 Benim de bebeğin karninda gerilik var 9 gün takip edilecek olmasa detayliya gönderecek
Alazla Aise_35 detaylida cikmasi gerekiyordu benim cikti 1 damarim tikaliydi. Size detaylida bilgi vermediler mi
Aise_35 Alazla hayır bilgi vermediler . Bi kaç kişi de aynı şeyi söyledi bana . Eğer öyle bir durum o zaman vardı ise o hastanede ki doktoru Allah’a havale ediyorum ne diyim . Bunca şey yaşadık
Alazla Aise_35 benim tek damarim tikaliydi 38 de dogduk 2600 o yuzden bebekler beslenemiyor anne karninda olsun dogdular ya disarida beslicez artik yavrulari :) ama benimki cikmisti detaylida