GulluHaz123 Necesiz? Nece keçir hamileliyiniz? Men 9+3 günlüyem coooox üreim bulanir.halim yoxdu, butun gun istilik basir bedenimi taqetden düşüremm😩😩😩😩😩
MehZey GulluHaz123 ay ne güzel bı dil bu anlamıyorum ama çok tatlı 😄 ama çok sıkıntınız var gibi Allah yardımcınız olsun
Habilovs GulluHaz123 Salam😊 Sağ salamat alasınız körpənizi qucağınıza. Mən 23+3. Çox şükür hər şey normaldı, sadəcə içimde böyüyən o minnoşu qucağa almağa səbrsizlənirəm.