SemihDamlaDalan bektase gözünaydın canım banada doktorum kıza benziyor dedi bakalım gittiğimizde ne diyecek bu sefer hayırlısı ☺ 15 haftalık olduk bugün buarada 😊
Gizem29 Yaa cok güzel bir duygu gerçekten bende hep kızım olsun isterdim Allah gönlüme göre verdi sağlıkla kucağımıza alalım kızlarımızı inşallah 🙏🙏