Kızlar 37+2 deyim Kasılma bayağı oluyordu dr da kontrol sırasında dokundu karnıma çok sertti..muayene olduğumda 2 cm açıklık var dediler ve şu an tuşe den mi bilmiyorum ama baskı yapıyor bayağı hafif ağrım var böyle yaşayan var mı varsa süreç nasıl ilerledi ?