Merhaba kızlar. Yarın 38.haftaya gircem bebegimin kilosu 2500. FL ve diger degerleri tam haftasında ama AC degeri 34+4. Doktor ince uzun dedi ama yinede biraz canım sıkıldı.Kendimde 2400 doğmuşum zaten 45 kiloyla hamile kaldım şuan 58 kiloyum ama şişlik, ağırlık yok. Benim gibi olan var mi?