Kızlar 36. Haftayı tamamladım, 37. Haftaya başlıyoruz. Bebeğimizin gelişimi 1 hafta önden gidiyor, ultrasona göre 38 gibi. Artık iyice ağırlaştım ve küçük kızımı kucağıma almak için sabırsızlanıyorum. Son günlerde sancım oldu ama günde 1 defa ve kısa süreli. Doktorumuza göre ultrason kontrollerinde suyumuz normal çıkıyor, ancak çamaşırlarım hep ıslak. Gün içinde defalarca değiştiriyorum. Su sızdırıyor olabilir miyim? Doğum ne zaman başlar? Tecrübeli anneler bilgilendirirse sevinirim.
Bebeğim gayet hareketli, haftalar öncesinde dönmüştü, yerleşmeye çalışıyor olabilir mi?
Not: Pazartesi tekrar doktor kontrolümüz var, doktorumla da görüşeceğim ama öncesinde sizlere de danışmak istedim 🌸