Bebeğim için Koçtaş’tan dolap alma hatasında bulundum, aman diyeyim uzak durun! Neredeyse 2 ay olacak; ürün geç teslim edildi, kırık parçası çıktı diye yedek parça istendi. Günlerce oyaladilar parca gec geldi. Şimdi montajı yapilacak verilen gün ve saat dündü, ama gelmeyi bırakın gelmeyeceklerini arayıp söyleme zahmetine bile katlanmadilar. Bütün gün iletişim merkezini aradım sürekli montaj ekibi sizi arayacak dendi ama ne arayan var ne soran, ki montaj için de para ödedim. Bebeğimin kıyafetleri ortada kaldi ve doğum ha oldu ha olacak, bu zamanda yasattiklari stres de cabası..aman diyim uzak durun, paranızla rezil olmayın!