Yagmur555 Selamlar hiç tedirgin olma, benim de üniversite öğrencilik yıllarımdan beri yaklaşık 10 yıldır prolaktin hormonum oldukça yüksekti, her tahlilimde sınır değer aralıklarının 3,5-4 katı üzerinde çıkıyordu, bir doktor tavsiyesi ile yazz 24+4 doğum kontrol ilacı kullanmıştım, regli bile ilaç sayesinde olabiliyordum, ama hormon seviyem düzelmiyordu, geçtiğimiz yıl farklı bir doktora gittim, yediğimiz besinlerdeki yüksek GDO nun prolaktin hormonunun dengesini bozduğunu söyledi, 1 ay boyunca şöyle bir deneme yaptık: en çok GDO yumurta ve tavukta olduğu için 1 ay boyunca hiç tavuk veya yumurta yemedim, aşırı canım istediğinde 1-2 defa organik yumurta tüketmişimdir, bu sürede hiç ilaç kullanmadım, 1 ay sonraki kan tahlilimde prolaktinim düşmeye başladı, sonrasında kendiliğimden gebe kaldım, 37. Haftadayım, bana çare oldu, denemenizi tavsiye ederim. Prolaktin önemli bir hormondur, aylık kan tahlilinizi mutlaka verin, takip edin, umarım en kısa sürede gebelik haberi alırsınız, ümitsizliğe kapılmayın 🌸🌸🌸