Merhaba Güzel Anneler; 33. Haftamdayım hamilelik reflüsü yaşıyorum ve artık hiç birşey yiyesim yok. Araştırdım ama tek tavsiye şunu yemeyin bunu yemeyin. Hangi besinleri yiyelim peki? Size hangi yiyecek içicek iyi geldi? Doğal yollarla tolere etmeye çalışıyorum. İlaç kullanmak istemiyorum.