Elifnrbyz Merhaba, hamilelik süresince yapılacak aşılar hakkında bebeği olumsuz etkileyecek yan etkilerin olduğunu düşünen var mı ?
Busradonmezus Elifnrbyz sadece 2 doz tetanoz yapılıyor. Bazı kişiler bunun düşüğe sebebiyet verdiğini düşünüyor.ben yaptırdım ikisini de. Endissliydim ama bir şey olmadı şükür.
buseyusuf27 Elifnrbyz Busradonmezus ben yaptırdık ıkı dozuda hıc bır skntı yok zaten vurulma nedenı doğum anında kullanılan aletlerden mıkrop kapmamak ve gebelık sürecinde herhangı bır kesık vs bırsey oldugunda yıne enfeksıyon kalipılmasın dıye vuruluyor. düşük yaptırdıgı yalan soyleyen ınsan onun yalanına sıgınmıs bence bende saglıkcıyım esımde suana kdr düşük yaptgını gormedk