merhaba arkadaşlar ben 22 haftalık hamileyim bu hafta kontrole gittiğimde bebeğimin kilosunun 631 gram olduğunu söyledi doktorum gayet normal dedi ben netten falan bakınca benim bebişim biraz önden gidiyor gibi sanki ama doktora sorduğumda yok dedi sizinkiler nasıldı acaba veya nasıl kilo bakımından bu haftayla şimdiden teşekkürler😘☺️🙏🏻