Kizlar merhaba şuan 13 haftalık hamileyim ama çok endişelerim var ben şuan şehir dışındayım diye kontrole gidemedim en son 8 temmuz da gittim doktora 1 ay sonra gel dedi aradım şehir dışında olduğum için gelemeyeceğim dedim sekterer taramaniz yapılacak o zamana kadar gelmiş olursunuz dedi hastaneye gitmeye korkuyorum özel de olsa endişeliyim hastalıktan dolayı dışarı çıkmak istemiyorum oturduğum şehirde gittiğim klinik ve doktor çok iyi olduğu için tekrar oraya gitmek istiyorum sizler kaç haftada yada kaç ay da bir kontrole gidiyorsunuz mide bulantım aserme hiç bırseyim yok baş dönemem ve baş ağrım oluyor oda kısa süreli geçiyor hemen uzun sürmüyor çok şükür çok rahat Bi hamilelik geçiriyorum ama bu şekil de olması da beni korkutuyor aynı şekilde hamilelik geçiren var mı daha önce gittiğim de keseyi gördük 2 defa kalk atışını da dinledik tahlil yaptı sonra ben şehir dışındaydım diye telefonla sonuçlarıniz çok güzel diye aradılar çok şükür lekelenme kana VS bırsey olandı karın ağrım da normal regl ağrısı gibi ama yine de endişeleniyorum 1 hafta sonra gideceğim doktorumdan randevu aldım ama yine de sizinde fikirlerinizi almak istedim