Ekin_arell Sultangazi Bahat Hospital kadın doğum doktoru önerimiz var mı Ben Mustafa Balığa gidiyorum çok iyi bir doktor ama rahat konuşamıyorum Aysel Hanım varmış Herkes çok met ediyor ona gitmeyi düşünüyorum bu ay bilen varsa söyleyebilir mi
Assye Canım bende mustafa beye gitin gecen hafta yarında ikili tarama testi için gideceğim, çok iyi bir doktor, getekli bilgileri veriyor. Tabi sohbet edebileceğimiz tarzda değil ama bilgili olması güzel bence
Ekin_arell Assye cok bilgili evet ama konusamiyorum Hani şuram ağrıyor buram ağrıyor diyemiyorum Neden bilmiyorum erkek diye mi acaba Normalde iyi bir doktor millet yurt dışından geliyor onun için ama ben bayan istiyorum