Aysehatun NagehanC biz kızımız olursa eşimle Amine,erkek olursa Yusuf Emiri çok beğeniyoruz bakalım Allahtan hayırlısı 🐣
Seldaderin Kızımın ismi Derin olacak kulağa hoşgeldiğini ve telafuzunun kolay ölduğunu düşündüğümüz için tercih ettik,manalı ve de uluslararası harfleri barındırıyor💓
Slyymn @Seldader Seldaderin bnm de kızımın adı Derin. Çok beğeniyorum derin adını. 11 haftalık hamileyim 2. Bebeğimizin adını da kız erkek ne olursa nasipse Deniz koyucaz ☺
Seldaderin Ama aklımdan geçen isimler;Elbim=arapça kalbim demek,Piraye çok severim nazım Hikmet’ten dolayı,Tanem ve Biricik💓
Seldaderin Slyymn maşallah Deniz adını da çok seviyorum klasik ama eskimeyen güzel bir isim Derin nasıl duygusal mı isimler karaktere sirayet eder diyorlar içine kapanık olmaz inşallah🙏🏻🙂