Selam herkese güzel anneler. Kafama takılan bir durum var başına gelen oldu mu merak ettim düşüncelerinizi. Bebeğim 28. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda. 38+1 haftalığız şuan ve dünkü muayenede doktorum karnın düşmemiş henüz bebek de kanalda değil dedi ve 41 e kadar bekleyebileceğimizi söyledi. Ağrılarım var bi kaç gündür regl ağrısı gibi ağrı cekiyorum aralıklarla. Kasılma zaten mevcut. 36. Haftada 1 cm açılma olduğunu söylemişti doktor. Karın düşmesi nasil olur ne kadar sürer bu saatten sonra düşer mi kafamda deli sorularrr. Lütfen başına gelen yaşayan yada şuan benimle aynı durumda olanlar bi el atsanız bana 😁 artık çok zor , doğsun istiyorum gece uyku pert gündüz hareket etmek çok zor gelsin diye sabırsızlanıyorum