Melekanne2606 Kuzeymiraa Aaa şimdiden hayırlı olsun canım doğumdan sonra da mutlaka yazar mısın buraya doğumunun nasıl geçtiğini falan bide doğum ücreti ne kadar ödiceksin
Kuzeymiraa Melekanne2606 yazarım insallah 2950 tl spinal sezeryan normal doğum ücreti aynı epidural ayrı ek ücret oluyor normal doğumda. Ben spinal olucam yazmak nasip olur insallah mutlaka bilgilendiririm 🙏
34ayse- Bende ilk kontrolumde o doktora gitmistim ama memnun kalmadim maalesef 🤷🏻♀️ Bi kez gittim dahada gitmedim zaten
34ayse- Melekanne2606 ilgisizdi mesela ben heycanla bekliyorum bebisin durumunu anlatmasini ama surati asik bi sekilde soyle boyle diyodu memnun kalmadim o yüzden
Kuzeymiraa Melekanne2606 valla yazmayı unuttum çok güzel geçti çok şükür hiç zorlanmadım elhamdülillah hastane çalışanları doktor bu kadar ilgili olabilirdi ancak. Herşey çok güzeldi eksi hiç bir şey yoktu
Kuzeymiraa Melekanne2606 ilk gün ayağa kalktım hiç sıkıntım olmadı dikişlerimde varla yok arası çok temiz dikilmiş
Melekanne2606 Kuzeymiraa Canım ya kontrole falan gittiğinde el parmaklarını yada omurgasını falan söylüyo muydu gösteriyo muydu yoksa sen soruyo muydun