Merhaba kızlar 36 haftalığım cumarteside aynı ağrıyla hastaneye gittim ntsde sancı çıktı 8 saat hastanede kaldım sürekli serum verdiler sancıyı kestiler ama bugün yine başladı ağrı yürüyemiyorum gitmekte istemiyorum hastaneye gittiğim hastanede yeni doğan ünitesi yokmuş doğum olursa başka hastaneye göndereceklermiş yani kendi doktorum olmayacak çok korkuyorum ayaklarımı yukarı kaldırdım uzanıyorum ama fayda da etmiyor ne yapacam bilmiyorum