Mom47 ben salon halilarimi normal bı mağazadan aldım keşke diyorum evin heryerini öyle alsaydım kıvırıp makineye atıyorum aynı gün içinde mis gibi yatıyorum,o kalın tüylü halılar bence artık eskide kalmalı gereksiz ne kolay siliniyor ne yıkanıyor eşek ölüsü gibi