Herkese merhaba kzlar 12 haftalık oldum doktordan geldim cinsiyeti sordugumda kız dedi ama ben ekranda bir çıkıntı görüyorum hatta doktora sordugumda onun yukarı doğru olursa erkek olableceğini söyledi ama ben çok net gördüm o çıkkntıyı böyle bişeyle karsılasıp cinsiyeti erkek Olan oldumu ?