Tek çantam vardı o yüzden iki bohça hazırladım en üstteki bebişin alttaki benim. Doğum gerçekleştikten sonra çantayı soruyorlar hemen çıkarıp bohçayı vermişti çanta da yukarı odama çıkartıldı. Bebişe: iki tane hastane çıkışı takımı ve bez koydum (topuk kanı ve hepatit B aşı sonrası hemen giydiriyorlar üşümesin diye) iki tane çorap, penye battaniye zaten takımda var ama bide peluş battaniye(mevsime göre) koydum, bakım malzemelerini yan fermuarlara yerleştirdim hastane odasında yapılacak sonuçta bakımı. Emzik, emzik kutusu (biberon koymaya gerek yok eğer sütünüz gelmezse orda veriyorlar doyuruyorlar, yada benim hastanede öyleydi) kendi bohçama pijama, atlet, sütyen bi beden büyük pamuklu külot(içine kocaman ped girecek sonuçta 😁), hastaneden çıkınca rahat kıyafetler yada zaten arabaya binip gideceğim derseniz bi uzun sabahlık da işi görür bende sarmalanıp çıkmıştım ilkinde 😄 terlik orda veriyorlar ben yinede yanıma almıştım, nemlendirici krem, yüz yıkama losyonu, diş fırçası macun, tarak, Kajal kalemi pudra,(onca mücadeleden sonra biraz bakım yapınca kendinize geliyorsunuz vallahi😆) bu seferki kuzumda Allah nasip ederse direk araba pusetine koycam altına destek minderi aldım hem rahat taşınır hemde dikişli bitkin anneler kendilerini zor gezdiriyor bebişi bazen tutacak derman kalmıyor arabaya yerleştirip çıkar geliriz diye düşündüm inşallar rabbim sağlıkla sorunsuz bi şekilde o günleri göstersin