Mervekgn Kızlarr 6+5 haftalık gebeyim ama ne bulantı var ne halsizlik acaba bir sıkıntı mı var diye korkuyorum. Sizlerde nasıl geçti benim gibi hiç belirtisi olmayan varmı ?
izgi Mervekgn merhaba 2 hafta sonraya hazırlanın 😂😂😂😂 Benimde öyleydi sonra 3,5 ay bitene kadar perişan oldum.
Aecem Mervekgn benim 9 haftaya kadar belirtim yoktu sonrasinda 18 e kadar malesef cok kustum midem cok kotuydu sonra dedikleri gibi bir anda gecti 🥰
Sedaimm Bende de olmadı, korktum hormonlar mı yanlış çalıştı dedim😀 doktorda daha ne istiyorsun dedi 3. Ay bitirdim kusmadım hiç😀
Burcinagiir Mervekgn sende çok sanslısın bence hiç korkma ☺️ Benimde ne bulantım ne baş dönmem hiç bişey olmamıştı ☺️☺️
sntn Mervekgn benim 7. Haftadan sonra aşırı mide bulantım başladı 8. Haftadan sonra da baş dönmem başladı onun öncesinde sadece sürekli uyumak istiyordum
Sevval_nur Mervekgn benim adet düzensizliğim vardı belirti olarak sadece adet olmamıştım doktora gittim ve 14 haftalık hamile olduğumu öğrendim çünkü hiçbir belirti yoktu ne kusma ne halsizlik illa bunları yaşayacaksın diye bişey yok hatta yaşamadığın için kendini şanslı hissetmelisin
Fatma2277 Mervekgn aynısını bende dedim 5. haftadayken. Demez olaydım kendi kendime nazar degdirdim şimdi hem aç oluyorum hemde mide bulantısından yiyemiyorum. Kendi kendine nazar değdirme derim ben 😂
sukayhanacar Mervekgn 7. aya giricem hiç mide bulantım falan olmadı gayet güzel geçirdim ilk ayları. herkeste belirtiler olucak diye bişey yok
Akrepbebek Mervekgn maşaallah de canım inş sonrada belirti yaşamazsın bende senin gibiydim herkese dedim belirtim yok hatta üzülüyordum hamilelik belirtileri yaşamıyorum diye sonra bir geldi belirtiler.belirtileri yaşamamak en güzeli 😊
Sebahat2020 Gerçekten çok şanslısın benim o kadar çok bulantım varki anlatamam hiç birşey yiyemiyorum 5 günde 1,5 kg vermişim bende korkmaya başladım doktor böyle devam edersen yatış vereceğim dedi bence şükretmelisin
Homeless20 Mervekgn 12. Haftamdayım ilk haftalarda bel ağrım vardı ondan başka hiçbir belirtim olmadı