Kizlar 20+4 um. Bebegimin kalp atislarini duzenli hissediyodum. Ama bi kac gundur hissedemedim. Tetanoz asisi icin saglik ocagina geldim bugun. Kalp atisi vardi. 122 olarak. Az geldi sanki. Oyle bisi okumustum diye hatirliyorum. Bilgisi olan yazabilir mi normal mi 122 🙄