merhaba halâ hamiş olan anneler bende dogurdum bunu buraya yazarken cok heycanlaniyorum hep okudum dogum hikayelerini sıra bende 😂
benim gebeligim biraz uzun sürdü 41+4 de dogduk.
doktorumuz o haftaya kadar sorun olmadigini ve bekleyebilecegimi soyledi ve bekledik ama artik vakti gelmiste ve hic bir açıklık sanci olmadan hastaneye 7.30 da yatışımiz yapildi suni sanci ile dogumu baslatilar 3 satte 1 cm açıldı ve agri gayet normaldi uykuya falan dalabiliyordum sonra yavaş yavaş açılmaya başladık 2 cm 3cm derken 4 e geldiginde dayanbilcek gibi olmadigini düşünuyordum ve her alttan muanede sanci anini bekledikleri için çok canim yaniyordu sonra 5 cm oldu 6 cm oldu sancilari yürüyerek karsiliyordum ama cok canim yaniyordu çığlık atmaya basliyordum annem belime masaj yapiyordu ben pilates topundaydim ama hiçbir işe yaramiyordu o an 7 8 cm geldiginde yalvararak bagirmaya basladim yalvaririm beni alin kesin diye ve sonra suyum patladi asil sancilar o zaman başlıyormuş cektiklerim hiç birşeymiş pandemi olmasina ragmen eşimi yanima aldilar ben 10 saniyede bir sanci cekiyordum ve cigliklarim inletiyordu eşim sicak suya tuttu çok hafif rahatlatiyor ama yetmiyor herkeze bagirmaya basladim ebeme yalvarıyorum ne olur diye ve artik kendi istegin dışında ıkınma hissi geliyor sonunda çatala aldilar beni cigliklarimla hastane inliyordu ebe üstüme çıkıp bastirmaya başladı ve 10 cigligimda dünyaya geldi ama ben hiç sevinemeden aglamaya başladım çünkü nefes almiyordu doktorlar ebeler geldi hemen bebegimin yanina makina solunum cihazi agzindan borular yani herşey denediler ve sonunda nefes aldi o an çok rahatladim derken bu seferde benim kanımı durduramadilar 20 dk bana ugrastilar canli canli diktiler bu seferde dikişlerim bağırışı yankilaniyordu hastanede kalcama kadar dikişim olmuş oldu evet cok uzun hikayemiz oldu bugün 8 günlük olduk sarılığa yakalandik kalcamin uzerine hala oturamiyorum ama onun bir an güldüğünü gormek herşeye degiyor ben kurtuldum Rabbim sizleri kurtarsin inşallah 😍
sorularınız olursa cevaplarim