edinamoreno 36+3’teyim canım ben. 30.haftamdan beri yürüyüş yapıyorum günde 1 saat. Doktorum 30. Haftamda, pilates, yürüyüş, squat, göğüs ucuna masaj ve perine masajına başlamamı istemişti. Ama ben erken diye sadece yürüyüş yaptım. Şuan hepsini yapıyorum. Sizin haftalarınız için yürüyüş, yavaş yavaş pilates ve squat yapılabilir sanki. Ama herhangi bir riskiniz vs yoksa. Doktorunuzla görüşün, ona göre sayısını ve sıklığını söyleyecektir. Yürüyüşü mutlaka yapın bence