feamtrmea bn gittiğimde değişiyordu canım hep aynı denk gelmiyordu ama sen ikinciyede git bakalım bnde gittiğimde sorarım hep aynı asistan mı diye ama olmaz sanmıyorum çünkü mesela doktor adına 4tane asistan olabiliyor hepsi ayrı odalarda muayene yapıyor bunun sayısı daha az veya daha fazla olabiliyor bu sayede daha çok hasta bakılıyor doktorda çok önemli bir konu ciddi hasta olmadığı sürece bakmıyor