@Sudekav bu arada ben direk başlamadım kullanmaya kızım ufak doğmuştu emme refleksi güçlü değildi göğsümde de süt birikince hiç ememedi öyle başladım kullanmaya. Eğer bebeğin emerse hiç kullanma, bizimki alışmıştı çünkü o olmadan emmiyodu zar zor bıraktım 🙈