Calarsaat Merhaba sevgili anneler 32 haftalık hamileyim bebeğim karnım da sürekli toplanıyor sertleşiyor normal mi ? Birde son zamanlarda çok halsizim başım da vücudumda ağırlık var normal mi ?
Gzmsydr Calarsaat benimde o haftalarda vardı 36 hafta olduk hala devam ediyor her doktora gittiğimd soruyorum normal diyor banada
nursentlk Calarsaat bende 32. Haftadayım bende de var toplanma ara ara sancı falan. Aynen vücudum çok ağırlaştı hemen yoruluyorum bacaklarım ağrıyor
Imfromlastnight Evet normal. Daha bugün sordum. O gerincek elini kolunu ittircek dedi:) bende 31. Haftadan sonra bi çöktüm. Sanki Ekstra yük koydular üstüme:)
Calarsaat Imfromlastnight size de çok geçmiş olsun hayırlısıyla sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim evlatlarımızı. hareketleri de azaldı mı biraz sizde de
Imfromlastnight Calarsaat yok hiç uyumuyo hatta:/ hep kıpırdıyo maşallah. Ama böyle olunca da garip geliyor. Hiç mi uyumuyor diyorum:/ doğunca napcaz:) geziniyor hep. Acıtarak vurmuyo ama hep yükseliyo geziniyor bazen sertleştiriyo