gizeymckr Kizlar aptamil 1 kullaniyorum bebegimde acayip gaz ve yapiyo cocuk her yemekten sonra resmen ikina ikina bihal oluyo ve kabizlikta yapti 3gundur Kaka yapmiyor Bebegim premature bu arada Onereceginiz mama varmi gaz yapmayan
OlgaArslan gizeymckr hipp gaz yapmıyor kızımda kullanmıştım sma bilmiyorum ilk defa oğlumda kullanacağım paketi daha açmadım bizde mecburiyetten aptamil almıştık yoğunbakımda olduğundan nasıl bilmiyodum 3 gündür oğlum yanımda her verdiğimde kıvranıyor muhtemelen mamadan 2 seferlik kaldı artık bitsin bir daha asla
gizeymckr OlgaArslan benim 4 5 gunluk mama var daha ama dayanamiyorum onun kivranmasina aksama mama almaya cikicam
Kader13 Hipp doyurmuyordu benım bebeğimi ve ayrıca cok pahalı bebelac almdım doyuyorda gaz kusma vs yapmıyor
OlgaArslan gizeymckr 4-5 seferlik çok gibi olmazsa mamayı alın onu da arada kullanır öylece bitirirsiniz. Gaz yapmaması açısından dediğim gibi hipp ama yenidoğan yoğun bakım hemşiresine hangisi daha iyi diye sorduğumda anne sütüne en yakın hipp ve sma demişti hipp eczanede yoktu ondan dolayı sma almıştım inşallah iyi gelir